Wat voor smartphone-gebruiker je ook bent, Alcatel voldoet aan al je wensen

Als op het smartphones aan komt, lopen de wensen nogal uiteen. De één gebruikt een telefoon nog steeds met name om te bellen, de ander appt zich het eelt op de vingers of gebruikt een telefoon om selfies maken. Alcatel komt aan al die verschillende wensen tegemoet.

Design en innovatie voor een scherpe prijs

Of je nou een strak vormgegeven smartphone zoekt waarmee je de mooiste selfies schiet, veel waarde hecht aan goede geluidskwaliteit of het liever zo simpel mogelijk houdt met alleen de basics: Alcatel heeft het allemaal. Hier lichten we de Alcatel Shine LITE, Alcatel POP 4 en Alcatel PIXI 4 (5) uit.

Alcatel Shine LITE: tijdelijk met gratis JBL koptelefoon

Shinen zal je zeker met deze telefoon. De Alcatel Shine LITE kenmerkt zich door een premium design met een scherm van glas en een metalen frame, waardoor de telefoon lekker in de hand ligt. Met de vingerafdrukscanner bewaak je je privacy en kan je direct je favoriete app openen met een specifieke vinger. Dankzij de HD-kwaliteit van het 5 inch HD-IPS-scherm komen alle kleuren tot leven.

13 MP camera met Dual Tone-flitser
De camera van de Alcatel Shine LITE schiet plaatjes met een resolutie van maar liefst 13 megapixels – perfect om de mooiste momenten vast te leggen. Leg je liever jezelf vast? Dat is met de 5 megapixel-frontcamera ook geen enkel probleem. De camera aan de achterkant beschikt over een Dual Tone-flitser, waardoor jij en je vrienden altijd optimaal kunnen shinen. De Alcatel Shine LITE ondersteunt 4G mobiel internet, dus dat betekent razendsnel streamen en downloaden. Als je vóór 4 december een Shine bestelt, krijg je er een gratis een JBL Bluetooth  T450BT koptelefoon t.w.v. 49,99 bij!

Alcatel

Alcatel POP 4

De Alcatel POP 4 is een POPulair toestel – en dat is niet voor niks. Deze smartphone heeft een compact design met afgeronde hoeken, is voorzien van een 5 inch-beeldscherm met camera aan de voorkant én achterkant, en hij ondersteunt 4G mobiel internet.

Oog voor detail
Het beeldscherm van de Alcatel POP 4 heeft een resolutie van 1280×720 pixels. Daardoor kun je alle foto’s en berichten op de smartphone bekijken zonder oog voor detail te verliezen. Het gelamineerde scherm zorgt voor een perfecte leesbaarheid – zelfs in de zon. De camera maakt foto’s met een resolutie van 8 megapixels en de frontcamera doet hetzelfde met een resolutie van 5 megapixels. Behalve een knap beeldscherm en twee fijne camera’s, zit het met de inhoud van dit toestel ook wel snor. Zo is de Alcatel POP 4 uitgerust met een 1.1GHz quad-core processor. In combinatie met een werkgeheugen van 1 GB geheugen maakt dat deze smartphone snel genoeg voor de meestgebruikte apps.

Dual Sim
Ook handig: de Alcatel POP 4 biedt de Dual Sim-mogelijkheid. Er passen daardoor twee simkaarten in, waardoor je altijd en overal te bereiken bent op twee nummers. Wel zo handig als je de telefoon gebruikt voor werk en privé. Je kan daarnaast via een unieke app verschillende thema’s maken en toepassen, zodat je jouw telefoon een persoonlijke tintje geeft.

Alcatel PIXI 4 (5): vriendelijke prijs, goede prestaties

Liever een smartphone zonder poespas? De Alcatel PIXI 4 (5) is een instap-smartphone met een handzaam formaat en een vriendelijke prijs. De telefoon is geschikt voor 3G internet, heeft een prima processor en een beeldscherm met voldoende resolutie. Dankzij de Quad Core-processor kun je met de PIXI 4 (5) alle veelgebruikte apps gebruiken. Daarnaast beschikt de smartphone over 8 GB aan opslaggeheugen, dat is uit te breiden tot 32 GB met een micro-SD geheugenkaart.

Powersafe-modus
Het 5 inch-scherm heeft een resolutie van 854×480 pixels en de telefoon is uitgerust met twee camera’s, namelijk een 5 MP camera (achter) en een 2 MP camera aan de voorkant, inclusief LED-flitser voor de beste selfies. De Alcatel PIXI 4 (5) beschikt ook over een powersafe-modus waardoor de batterij lekker lang meegaat.

Geluid
Een speciale vermelding waard is het geluid van de PIXI 4 (5). De speakers van deze telefoon zijn geoptimaliseerd door de geluidsexperts van Arkamys, waardoor het geluid net wat voller, rijker – en dus beter klinkt.

Alcatel

Bekijk alle Alcatel toestellen

Welke Alcatel smartphone past het best bij jou?