Sonos One: de smart speaker voor muziekliefhebbers

Een paar jaar geleden zou iedereen je voor gek verklaren als je tegen een speaker praatte. Nu is deze 'mogelijkheid' dichterbij dan ooit. Sonos introduceert namelijk de Sonos One, zijn eerste smart speaker die naar jouw commando’s luistert. En dat betekent dat je in de toekomst je speaker zonder handen kunnen bedienen. Gaaf toch?

Bewezen design

Voor de looks van de Sonos One heeft de uiterst succesvolle PLAY:1 als basis gebruikt. De kleurstelling is veranderd naar all-black en all-white en hierdoor past de One nog beter in jouw interieur. De geluidskwaliteit is identiek, dus haal je met de Sonos One een machtige speaker met een kraakheldere, volle sound in huis. Om de speaker te bedienen kun je voortaan gebruikmaken van een touch panel (in plaats van druktoetsen), zodat je van het ene naar het andere nummer kunt swipen, of het volume van je favoriete nummer hoger zetten.

Sonos One

De toekomst is handsfree
De One is ook uitgerust met zes geïntegreerde microfoons, waardoor je in de toekomst de speaker met je stem kunt bedienen. Sta je onder de douche met je handen vol shampoo? Dan zeg je gewoon tegen de One dat hij dit nummer van je favoriete artiest harder mag zetten. Of juist door moet spoelen naar de volgende track, als hét nummer van jou en je ex langskomt.

Sonos One voor een smart home

In een slim huis zijn apparaten met elkaar verbonden via internet. ‘Internet of Things’, wordt dat ook wel genoemd. Heb jij een smart home, dan kan je Sonos One hierin een centrale rol gaan spelen. Door in de toekomst tegen Alexa in je speaker te praten, ga je namelijk op termijn andere slimme apparaten kunnen bedienen. Zo ga je dan bijvoorbeeld tijdens het koken de thermostaat lager kunnen zetten, het licht feller maken of de voordeur ontgrendelen.

+
+
+
+
Sonos One - Zwart
Sonos
€ 204,00
Sonos One - Wit
Sonos
€ 204,00

Schending privacy? Never nooit nie!

Ben jij erg gehecht aan je privacy? Dan sla je misschien alarm bij de zes microfoontjes van de Sonos One. Niet nodig. De microfoontjes zijn namelijk fysiek uit te zetten, zodat het uitgesloten is dat er ongenode gasten kunnen meeluisteren. Waarom zes microfoontjes? Samen met een paar slimme innovaties zorgen ze ervoor dat de speaker je op iedere plek en onder alle omstandigheden kan verstaan.

slider3_sonos_one
De Sonos One heeft twee klasse D-versterkers en op maat gemaakte drivers voor geluid van topkwaliteit
slider2_sonos_one
De One is vochtbestendig en werkt dus ook buiten en in de badkamer
slider_sonos_one
Touchbediening: de Sonos One heeft 't en het maakt de bediening kinderlijk eenvoudig

Overal, altijd

Met de Sonos One kun je overal in je huis en op ieder moment muziek luisteren. Mits je wifi hebt en er een stopcontact in de buurt is, tenminste. De speaker is vochtbestendig en werkt dus ook buiten onder een afdak, in de keuken en in de badkamer. Heb je meerdere Sonos-speakers aan elkaar gekoppeld? Dan kun je met de Sonos App voor iedere kamer apart de muziek bedienen of overal in huis dezelfde feestnummers afspelen. Houseparty!

Sonos One

Je eigen home sound system

De Sonos One is makkelijk te koppelen met andere Sonos-speakers. Zo bouw je dus je eigen home sound system. Je kunt ‘m koppelen met een andere One voor stereo in één kamer. Dit werkt met twee One’s prima, maar een One en een Play:1 in stereo is niet mogelijk. Of met een Sonos Sub 2.0 om een geluidssysteem met diepere bassen te krijgen. Heb je Sonos-speakers in andere ruimtes? Dan kun je dankzij de koppeling in het hele huis dezelfde muziek afspelen. Altijd al verlangd naar een thuisbioscoop? Link je One dan aan een Sonos Playbar of Playbase voor episch thuisbioscoopgeluid. Thuis is waar je Sonos klinkt!

Wat zou jij graag tegen de Sonos One willen zeggen?