Pokémon Sun en Pokémon Moon: op naar Alola!

Klaar voor avontuur? Dat komt goed uit, want hier zijn Pokémon Sun en Pokémon Moon. Maak je klaar voor compleet nieuwe belevenissen die spelen in de regio Alola, een archipel van tropische eilanden. Je mag het daar gaan opnemen tegen de Ultra Beasts en Team Skull. En daarvoor zijn serieuze game-skills vereist. Pokémon Sun en Pokémon Moon zijn nu al te bestellen voor Nintendo 2DS en 3DS.

Bomvol nieuwe, fascinerende Pokémon

De nieuwste avonturen van Pokémon Sun en Moon starten direct nadat jouw hoofdpersoon op weg gaat naar de Alola-regio met tropische eilanden. Om te beginnen kun je jouw karakter in deze games gaan customizen. Zo bepaal je zelf of je gaat voor de mannelijke of de vrouwelijke held. En welke naam en verschijning jouw personage in deze games heeft: ook dat kies je zelf. Als jouw karakter ready to roll is, begint het avontuur pas echt. Je maakt een wondere tocht door een aantrekkelijke omgeving. Je komt hierbij veel fascinerende, nieuwe Pokémon tegen. Welke precies hangt af van welke versie je kiest. Zo zie je in Pokémon Sun Solgaleo en in Moon juist Lunala.

pokémon sun

Ontmoet Decidueye, Incineroar en Primarina: de laatste evoluties van de nieuwste start-Pokémon van Pokémon Sun en Moon.

Maak je borst maar nat: dit zijn de Ultra Beasts

Alles lijkt chill en relax in zomers vakantieoord Alola, maar al snel wordt duidelijk dat er nogal wat gaande is. Je hoort bijvoorbeeld geruchten over de mysterische Ultra Beasts: krachtige wezens die een bedreiging vormen voor mensen en Pokémon. Het schijnen nogal geniepige creatures te zijn met elk een eigen codenaam. Gelukkig is er de Aether Foundation. Deze groep wil er wat aan doen en daarvoor hebben ze midden in Alola een eigen eiland aangelegd. Dat heet Aether Paradise. Ze doen er onderzoek en bieden onderdak aan gewonde Pokémon. Tijdens de games kom jij natuurlijk ook op dit wondere eiland terecht.

Zin om alvast in de stemming te komen? Bekijk de Train On serie!

Team Skull en de Island Challenge

Nog een uitdaging waar je in Pokémon Sun en Pokémon Moon hoe dan ook kennis mee gaat maken: Team Skull. Deze groep schurken heeft nogal wat streken voor je in petto. Ben je er tegen opgewassen? Je kunt gebruikmaken van ultra coole features! Bereid je trouwens ook meteen maar voor op de Island Challenge. Tijdens deze befaamde Alola-traditie maak je kennis met elk van de vier eilanden in de archipel. Jonge Pokémon-spelers zullen al snel merken dat de reis door deze eilandengroep een grote invloed heeft op Pokémon-kwaliteiten. Sterker nog: hier kun je uitgroeien tot een uitstekende Pokémon-trainer!

pokémon sun

Bekijk nu al de Pokémon!

Ken je Dexio en Sina nog?

Tijdens het spelen van Pokémon Sun en Pokémon Moon krijg je hulp van twee oude bekenden: Dexio en Sina. Die twee zag je in Pokémon X en Pokémon Y als assistenten van de professor. Je krijgt een Zygarde Cube van ze met een opdracht: Verzamel zoveel mogelijk Zygarde Cores en Zygarde Cells tijdens je tocht door Alola. Je kunt ze echt overal vinden. Goed, we kunnen je nog wel veel meer vertellen over hoe deze games verlopen en je bijvoorbeeld introduceren met de Battle Tree, maar eh. Er is nogal wat werk te doen in een tropische fantasiewereld… Eropaf!

TIP: heb je nog geen Nintendo 2DS maar wil je wel Pokémon Sun of Pokémon Moon kunnen spelen? Dan hebben we de oplossing: een scherpgeprijsde bundel waarin je de Nintendo 2DS aantreft en – naar keuze – Pokémon Sun of Pokémon Moon.

Heb je al wel een Nintendo 2DS of 3DS? Scan dan de onderstaande QR-code om de gratis demo van de game te kunnen spelen. Pika!

sfeer3_pokemon_sun

+