Zet je schrap voor De LEGO® NINJAGO® Film en bouwsets!

Nog een paar nachtjes slapen en dan kun je naar een nieuw LEGO® avontuur gaan kijken in de bioscoop (in 2D en 3d): De LEGO® NINJAGO® Film gaat op 27 september in première in Nederland en op 18 oktober in België. Dit is al heel goed nieuws natuurlijk, maar er is meer: bij ons vind je alle bouwsets van De LEGO® NINJAGO® Film. Snel doorlezen dus!

Dappere ninja’s in een nieuwe LEGO® Film!

Kon jij na De LEGO® Batman Film ook niet wachten tot de volgende LEGO® Film uit zou komen? Bij Warner Bros Pictures zitten ze gelukkig niet stil. Daarom kun jij binnenkort weer lachen (en misschien een traantje wegpinken) bij een nieuwe LEGO® animatiefilm: De LEGO® NINJAGO® Film. In dit grote NINJAGO® filmavontuur komt de jonge Lloyd, alias de Groene Ninja, samen met zijn vrienden in actie in de strijd om NINJAGO Stad. Lloyd en zijn vrienden zijn geheime krijgers en LEGO® meesterbouwers en onder aanvoering van de wijze en geestige Sensei Wu moeten zij Lord Garmadon verslaan. Deze kwaadaardige krijgsheer is niet alleen de meest verschrikkelijke man ooit, maar ook nog eens Lloyds vader. Tijdens een episch gevecht tussen de mechs en vader en zoon, worden de dappere maar nog ongedisciplineerde ninja’s gedwongen hun ego’s opzij te zetten en samen te werken om hun innerlijke krachten te ontketenen.

Naast de film kun je natuurlijk ook weer thuis je eigen LEGO® NINJAGO® avonturen naspelen met een hele reeks nieuwe, supergave LEGO® NINJAGO® bouwsets. Wij laten ze allemaal aan je zien, maar niet voordat we eerst even genieten van de trailer van de film:

Alle De LEGO® NINJAGO® Film bouwsets

Ga op avontuur met deze LEGO® NINJAGO® bouwsets!

Tempels, junglebruggen, vliegende schepen: je kunt alle gave scènes uit de LEGO® NINJAGO® Film naspelen – of je eigen avontuur verzinnen – met deze drie bouwsets. Wat dacht je van De LEGO® NINJAGO® Film Meester Watervallen? Je gaat, in de schoenen van Sensei Wu, op een wiebelige junglebrug het gevecht aan met de kwaadaardige Garmadon. Verdedig jezelf met de staf van Wu tegen de zwaardaanvallen van de vierarmige slechterik. Over uitdagingen gesproken, ben jij klaar om De LEGO® NINJAGO® Film Tempel van het Ultieme Wapen te vinden? Ontwijk de tempelbewakers en werk samen met de ninjahelden, dan kom je er wel. Als je liever het ruime sop kiest, ga dan mee op ninjatraining in het enorme vliegende schip van Sensei Wu. Op het De LEGO® NINJAGO® Film Destiny’s Bounty schip oefen je met het ultieme wapen – de laserpointer! – en train je jouw ninja moves. Daarna hijs je de zeilen en vlieg je naar het volgende spannende ninja-avontuur!

Image_slider_1
Hijs de zeilen!
Image_slider_2
Pas op voor de bewakers bij de tempel...
Image_slider_3
Ga de strijd aan op de wiebelige brug

Speel met deze machtige actiehelden uit De LEGO® NINJAGO® Film

Bij bovenstaande bouwsets horen natuurlijk actiehelden, ook te zien in de film. Zoals de LEGO® NINJAGO® Film Garma Mecha Man: deze held ziet er misschien best grappig uit, maar kan zeer gevaarlijk uit de hoek komen. Perfect om de strijd aan te gaan met Garmadon zelf! Maar er is meer: niemand minder dan De LEGO® NINJAGO® Film Groene Ninja Mecha Draak kan je ondersteunen in de strijd. Hoe? Met zijn zwiepende staart bijvoorbeeld. Of de noppenschieters op zijn poten. En als dát nog niet genoeg is, dan kun altijd nog De LEGO® NINJAGO® Film Vuurmecha inzetten. Verras de haaienleggers met jouw gloeiend gevaarlijke vuurblasters en bevrijd Lauren en Henry uit de handen (of vinnen?) van de haaiensoldaten.

Image_slider_4
De LEGO® NINJAGO® Film Vuurmecha met vuurblasters!
Image_slider_5
Voor niemand bang met deze draak
Image_slider_6
Pas op voor de laserpointer!

Voor alle jonge ninja’s: de LEGO® Juniors NINJAGO® sets

Speciaal voor de wat jongere, maar nog steeds superdappere ninja’s, heeft LEGO® een makkelijkere bouwset gemaakt (voor kinderen tussen de vier en zeven jaar): De LEGO® NINJAGO® Film Haaienaanval van LEGO® Juniors. Tijdens de ninja-training valt de Grote Witte Haai aan en moet jij meteen al je trucjes in de praktijk brengen: pak je katana, dolk, visharpoen of wat je ook maar nodig hebt om de Grote Witte Haai te verslaan. Maar pas ondertussen wel op voor de knipraketten en de harpoen van de haaienauto. Dit kun jij!

Alle artikelen van De LEGO® NINJAGO® Film

Wat is jouw favoriete karakter uit De LEGO® NINJAGO® Film?