4K-tv? Schilderij? Fotolijst? Samsungs The Frame is het allemaal!

Niet iedereen vindt een televisie in de woonkamer mooi. Of slaagt erin een toestel te vinden dat past bij het interieur. The Frame van Samsung biedt dan uitkomst. Het is een volwaardige 4K-televisie, die eruit ziet én functioneert als schilderij of fotolijst. In de Art Store scoor je oogverblindende kunst en fenomenale foto’s. Misschien toon jij liever je eigen vakantie- of familiefoto’s? Hoe dan ook, met The Frame wordt je woonkamer een plaatje.

The Frame: 4K tv verpakt in een schilderijlijst

Goed, The Frame ziet er niet uit als een televisie. Maar dat is ‘ie wel degelijk. En wat voor één! Als 4K UltraHD-scherm met Active Crystal Color en High Dynamic Range beschik je over een volwaardige high-end televisie. Dit verbluffende staaltje technologie is verpakt in een prachtig vormgegeven schilderijlijst. De omlijsting is verkrijgbaar in drie kleuren; bij aanschaf kies je de kleur die het beste past bij je interieur. Ben je de lijst beu? Dankzij het magneetsysteem plaats je gemakkelijk een andere.

Tv uit, kunst of foto aan

Zet de tv-modus van The Frame uit en de art-modus gaat aan. Het scherm toont vervolgens je foto’s of schilderijen. Je eigen kiekjes upload je gemakkelijk met je smartphone of een USB-stick, maar je kunt ook kiezen voor kunst uit de Art Store.

Art Store: uit de kunst!

Wil je Kunst met een grote K aan de muur? Dat is een koud kunstje met de Art Store. Om jou altijd te laten genieten van de mooiste kunstwerken, is Samsung een samenwerking aangegaan met toonaangevende kunstgalerieën, musea en fotobureaus. Daardoor kun je bijvoorbeeld een Rubens, Monet of Cézanne ‘aan de muur hangen’. Houd je van realistischere beelden? Kies dan voor een krachtige journalistieke foto van het beroemde fotobureau Magnum Photos.

slider_the_frame
Kunstwerk

Zet de tv-modus van The Frame uit en de art-modus gaat aan. Het scherm toont vervolgens je foto’s of schilderijen.

slider2_the_frame
Ben je daar?

De bewegingssensor registreert wanneer je aanwezig bent. Het scherm springt dan aan, zodat jij geniet van je favo kunst of foto’s.

(Sm)art tv

The Frame is niet alleen een echte art tv, maar ook een smart tv. Met de One Remote Control bedien je alles, van de tv tot de kunstwerken. Via de Smart Hub heb je toegang tot content van bijvoorbeeld Netflix, Spotify en YouTube.

Sensoren

De bewegingssensor van The Frame registreert wanneer je aanwezig bent. Het scherm springt dan aan, zodat jij geniet van je favoriete kunst of foto’s. Ga je weg? Dan schakelt het scherm uit om energie te besparen. Een andere sensor detecteert het omgevingslicht. De helderheid en kleurtoon van het scherm worden hierop aangepast, zodat de belichting natuurlijk oogt. Zo zie jij de kunst altijd zoals het is bedoeld. Dag en nacht!

Groot, groter, grootst

Hoe heb jij je favoriete series, films, kunst en foto’s het liefst? Groot, groter of grootst? The Frame is verkrijgbaar in drie formaten: 43 inch (109 cm), 55 inch (139 cm) en 65 inch (165 cm).

The Frame