Nintendo Switch: overal gamen met deze 3-in-1 spelcomputer!

Nintendo’s nieuwste spelcomputer is de revolutionaire Switch. In een mum verander je 'm van vorm. Daardoor hoef je niet langer alleen maar in de woonkamer te gamen, het kan gewoon overal en met je dochtertje, beste vriend of oma. Nu er talloze fenomenale games voor de Switch zijn uitgekomen, is er geen beter moment om er één aan te schaffen. Voor jezelf, of voor een ander. Want de Switch is het spannendste Sint- of kerstcadeau!

Tijd om te Switchen

Heb jij ook weleens gedacht: mijn telefoon en tablet kan ik overal gebruiken, wat jammer dat ik alleen in de woonkamer op mijn spelcomputer kan gamen? Nou, die tijd is voorbij! Want met Nintendo’s nieuwste kun je switchen! Van vorm, om precies te zijn. In een handomdraai tover je de Nintendo Switch om in de handheld-, tv- of tafelstijl! Stijlvol, praktisch én te gek!

Klassieke spelcomputer en tablet

Switch je, dan krijg je eigenlijk 3 verschillende soorten spelcomputers. In je woonkamer of slaapkamer gebruik je ‘m als een klassieke console voor op je tv. Haal je de Switch uit z’n docking station, dan is het een handheld. Voor de tafelstijl schuif je de Joy-Con controllers eraf en zet je de handheld op een standaard. De controllers werken dan hetzelfde als de Wii Remote-controllers, zodat je (mobiel) kunt spelen met meerdere spelers. Leuk in de trein of op vakantie!

Nintendo Switch

Controller met extra dimensie

De controllers van de Switch zijn een stuk uitgebreider en beter dan die van voorganger Wii U. En dus is het gamen veel intenser. Zo meten de Joy-Con controllers bewegingen supernauwkeurig. HD rumble voegt als het ware een extra dimensie toe aan het spelen. Je voelt namelijk bewegingen door heel precieze trillingen in je handen. Om een voorbeeld te geven: in het spel 1-2 Switch zit een minigame waarbij je moet raden hoeveel ballen er ‘in’ de controller zitten. T(h)rilling!

Fantastisch!

Zeg je Nintendo, dan zeg je in dezelfde adem ook Mario en Zelda, de legendarische games die iedereen wel een keertje gespeeld heeft. Nintendo is niet alleen een spelcomputerfabrikant, maar staat ook voor een soort andere, fantasierijke wereld. Switch-games zoals Super Mario Odyssey, The Legend of Zelda: Breath of the Wild en Mario Kart 8 DeLuxe sluiten daar naadloos bij aan.

Van partygame tot shooter

Nu de spelcomputer ruim een half jaar uit is, kun je een indrukwekkende hoeveelheid Switch-games spelen. Van meer party-achtige spellen zoals 1-2 Switch en Snipperclips aan de ene kant. Tot de duistere first-person shooter Doom aan de andere kant. En natuurlijk alles daartussenin!

Nintendo Switch

Speels cadeau!

Of het nu gaat om jong, oud, diehard gamefanaten, rookies, mensen die zich willen uitleven met een partygame of juist een duistere shooter: de Nintendo Switch is voor iedereen perfect. Wil jij op zeker spelen en zoek je het geknipte Sint- of kerstcadeau? De Switch is momenteel verkrijgbaar in het rood-blauw en grijs. Game, set, Switch!

Check alle versies van de Nintendo Switch

Welke game zou je het liefst spelen op de Switch?