In bad met 6.000 boeken? Alles over de nieuwste Kobo e-reader

Ben jij op zoek naar dé perfecte e-reader? Dan hebben wij 'm misschien gevonden: de verbeterde Kobo Aura H20 New leest als een boek, maar is wel waterdicht en heeft ruimte voor ontelbaar veel boeken. Wij doen een boekje open over de Kobo Aura H20 New én geven er drie weg.

De Kobo Aura H20 New: wat is er verbeterd?

Kobo ken je vast al een tijdje: als je leesgek bent, maar niet zo houdt van sjouwen met boeken, heb je vast al een Kobo e-reader in huis. Maar bij Kobo zitten ze niet stil. De Kobo Aura H20 New is de nieuwste telg in de Kobo e-reader familie. Deze e-reader is nu voorzien van ComfortLight Pro schermverlichting, helemaal waterdicht, heeft een geheugen van wel 8 GB en weegt ondanks dat maar 207 gram. Het uiterlijk van deze nieuwe Kobo Aura H20 New spreekt al boekdelen, maar toch gaan we in dit blog nog wat dieper in op alle voordelen.

ComfortLight Pro: lezen voor het slapen gaan wordt weer rustgevend

Lees jij graag een boek voordat je vertrekt naar dromenland? Maar wist je dat staren naar een helverlicht beeldscherm – zoals dat van een tablet of smartphone – niet de ideale manier is om je voor te bereiden op een goede nachtrust? Door het blauwe licht dat deze beeldschermen uitstralen, rem je de aanmaak van het slaaphormoon melatonine. Met een papieren boek heb je hier geen last van, en met de komst van de Kobo Aura H20 New is dit ook verleden tijd. De ComfortLight Pro schermverlichting is slim en past automatisch het licht aan op het moment van de dag. Wil je ’s avonds lezen in je slaapkamer? Dan zorgt je e-reader voor een warme oranje gloed. Zodat je ogen tot rust komen en je… vanzelf… wegdommelt… Welterusten!

Image_slider_Kobo_Aura_1
De e-reader is waterdicht: dus geen zorgen aan het zwembad.
Image_slider_Kobo_Aura_2
Geen last van wakker liggen door ComfortLight Pro met lichtsensor.

Duik in je boeken op twee meter diepte

Vooruit, heel vaak zul je tijdens het snorkelen of duiken je e-reader niet meenemen, maar met de Kobo Aura H20 New kán het wel. Dankzij de HZO Protection™ kun je de e-reader zestig minuten op maximaal twee meter diepte in het water gebruiken. Dit komt ook goed van pas bij het zwembad, als je kleine dreumes je e-reader aanziet voor een zwembadspeeltje: je vakantie valt niet meteen in het water als je e-reader dat wel doet.

Kobo Aura H20

Verbind en lees

De Kobo Aura H20 New is uitgerust met ingebouwde Wi-Fi. Dus: verbind met Wi-fi, log in op de e-reader met je bol.com-accountgegevens en je hebt onderweg altijd toegang tot je e-books. Hoor je iemand in de trein over een nieuw boek praten en wil je het meteen lezen? Download het boek dan ter plekke via de shop.

Alle voordelen van de Kobo Aura H20 New op een rij:

• Niet meer wakker liggen door ComfortLight Pro met lichtsensor;
  • Waterdicht tot 60 minuten op twee meter diepte;
  • Weegt slechts 207 gram;
  • Met een opslagcapaciteit van 8 GB kun je 6.000 boeken kwijt;
  • Gebruik de e-reader enkele weken achtereen zonder tussendoor opladen;
  • Kies uit 11 lettertypen en meer dan 50 lettergroottes;
  • Sla minder pagina’s om door het grote 6.8 inch HD beeldscherm;
  • Lees gewoon door in de felle zon, zonder vervelende schittering.

Kobo Aura H20

Altijd toegang tot ontelbaar veel e-books? Probeer het gratis!

Onbeperkt e-books lezen op de Kobo Aura H20 New, maar ook op je smartphone en tablet? Probeer dan nu dertig dagen lang gratis het Kobo Plus e-book abonnement. Met tienduizenden Nederlands- en Engelstalige e-books, is deze uitgebreide bibliotheek zelfs een uitdaging voor de grootste boekenwurm. Er is trouwens ook een handige e-book app: zo lees je gewoon verder op je tablet of smartphone als je je e-reader even vergeten bent.

Bekijk alle Kobo e-readers

Waar wil jij je e-reader mee naartoe nemen?