Pokémon Ultra Sun en Ultra Moon: episch avontuur op Alola!

Hallo Alola! Pokémon is terug op deze tropische eilandengroep, die we nog kennen van Pokémon Sun en Moon. In de duogame Pokémon Ultra Sun en Ultra Moon ontvouwt zich weer een episch verhaal. Met nieuwe Pokémon en Ultra Beasts, de verbluffende Ultra Recon Squad, alternatieve vormen en extra Z-moves. Ontrafel jij het geheim van de lichtdief Necrozma, die bezit heeft genomen van Solgaleo en Lunala?

Ultra Sun en Ultra Moon: ultragoed én ultraspannend!

Op 17 november verschijnen Pokémon Ultra Sun en Ultra Moon voor de Nintendo 3DS. Als – helemaal zelf te ontwerpen! – Pokémon Trainer ga je weer terug naar Alola. Er zijn daar méér Pokémon om te vangen dan in de vorige Alola-games Pokémon Sun en Moon. De verhaallijn is bovendien twee keer zo lang. De tropische eilandenwereld vol Ultra Wormholes is een stuk groter. En er zijn alternatieve vormen, extra Z-moves en toffe extra features zoals de Mantine Surf mini-game. Ultra Sun en Ultra Moon: ultragoed én ultraspannend!

De invloed van lichtdief Necrozma

Necrozma, de beruchte dief van het licht, werpt zijn schaduw over het exotische Alola. In Ultra Sun neemt hij de legendarische witte leeuw Solgaleo over. In Ultra Moon is dat de pootloze vleermuis Lunala. Vervolgens verandert de lichtrover in Dusk Mane Necrozma (Ultra Sun) en Dawn Wings Necrozma (Ultra Moon). Ze lijken verdacht veel op Solgaleo en Lunala, maar de donkere tinten verraden Necrozma’s invloed!

Ultra Recon Squad

Doorgrond jij het duistere verhaal van Necrozma? Wie je in ieder geval tegenkomt, is de mysterieuze groep Ultra Recon Squad. Ze komen uit een wereld achter een Ultra Wormhole. Maar waarom zijn ze naar Alola gekomen? Teamleden Dulse en Zossie spelen een centrale rol in Pokémon Ultra Sun. In Ultra Moon is dat vooral Phyco. De Squad brengt iets mee dat je nog nooit hebt gezien. Codenaam: UB Adhesive. De brute kracht van zo’n Ultra Beast is niet alleen gevaarlijk voor Pokémon, maar ook voor mensen. Wees dus op je hoede!

Pokemon Ultra Sun

Goed gezelschap!

Goed nieuws: op Alola sta jij er niet alleen voor. Je loopt namelijk Hau tegen het lijf. Een relaxte gast, die door de eilandchallenge steeds meer zin krijgt om zij aan zij met jou te strijden. Dan is er ook nog Lillie, de assistent van Professor Kukui. Je komt erachter waarom zij de professor helpt. En zij ontdekt tijdens het spel een nieuwe kant van zichzelf. Mysterieus!

Ultra Sun versus Ultra Moon

Het belangrijkste verschil tussen de duogames? Solgaleo, Dusk Mane Necrozma, de Pokémon Houndour en Houndoom, en het Ultra Beast UB Burst komen alleen in Ultra Sun voor. In Ultra Moon zijn dat Lunala, Dawn Wings Necrozma, de Pokémon Electrike en Manectric, en het Ultra Beast UB Assembly.

+
+
+
+
Pokemon Ultra Sun 3DS
Nintendo
€ 39,99
Pokemon Ultra Moon 3DS
Nintendo
€ 39,99

Sta jij te Pokémon-popelen? Reserveer nu!

Ultra Sun en Ultra Moon zijn (zo goed als zeker) de laatste Pokémon-games voor de Nintendo 3DS. Dan switcht de franchise naar de Nintendo Switch. Sta jij te Pokémon-popelen voor deze laatste 3DS-games? Duik vanaf 17 november in de wereld van de Alola-eilanden. En reserveer nu alvast de Ultra Sun, Ultra Moon, Ultra Sun Steelcase Edition, Ultra Moon Steelcase Edition of Ultra Sun + Moon Dual Edition!

Wordt het Ultra Sun, Ultra Moon of neem je ze allebei?