Strijd zij aan zij in de Tweede Wereldoorlog!

Call of Duty: WWII gaat terug naar waar de game ooit startte! En ook naar waar onze vrijheid begon: D-day. Vanaf de Normandische kust trek je in Call of Duty: WWII met de Amerikaanse 1ste infanteriedivisie al strijdend door Europa. Nooit eerder werden alle verschillende facetten van de Tweede Wereldoorlog zo magistraal in beeld gebracht en bevat Call of Duty: WWII dit jaar meer content dan ooit.

Duty calls!

De plicht roept! En wat voor één: Europa bevrijden van de tirannie van Nazi-Duitsland. De rode draad van Call of Duty: WWII is dat je, in de huid van enkele soldaten van de 1ste Infanterie Divisie, door Europa trekt. Het begint met D-day. Of eigenlijk: met de adembenemendste en bloedstollendste D-day in een game ooit. Je waant je helemaal op Omaha Beach in Normandië op 6 juni 1944. Zij aan zij met je strijdmakkers trek je daarna verder. Door Frankrijk, door de Ardennen, door het Ruhrgebied en naar Tsjecho-Slowakije.

Call of Duty WWII

Strijd in slagen die echt plaatsvonden

Call of Duty: WWII, dat op 3 november uitkomt, is zeker niet de eerste Call of Duty die over WOII gaat. Maar wel – by far – de allerbeste. Niet alleen vanwege de adembenemende graphics, de briljante AI en de spannende en ontroerende verhaallijnen. Maar vooral omdat je de oorlog levensecht ervaart. Je ziet kameraadschappen ontstaan, voelt wat voor ontberingen een soldaat moet ondergaan en strijdt in slagen die echt plaatsvonden. Alleen, of met anderen.

Neem samen de wapens op

De multiplayer van Call of Duty: WWII grijpt terug naar de oorspronkelijke boots-on-the-ground gameplay, maar dan natuurlijk met nieuwe manieren om met je vrienden en de community in contact te komen. Jullie nemen de wapens op in historische gevechten op beroemde plaatsen, zoals Gibraltar, Pointe du Hoc en de Ardennen. Bij het multiplayer speltype War speel je op een unieke manier samen om de vijand op de knieën te dwingen.

Vijf verschillende divisies

Bijzonder aan de multiplayer mode van het spel is dat je met vijf verschillende divisies kunt spelen. Eenheden in de infanterie-, expeditie-, luchtlandings-, berg- en pantserdivisie hebben allemaal een andere training gehad en beschikken over specifieke wapens. Je kunt daardoor je speelstijl aanscherpen en gerichter oorlog voeren in Call of Duty: WWII.

COD-WII_slider_image_2000x800px-1
Vanaf de Normandische kust trek je in Call of Duty: WWII strijdend door Europa
COD-WII_slider_image_2000x800px-2
Call of Duty: WWII trakteert je op adembenemende graphics en gameplay

De zombies van de nazi’s

Het is bekend dat de nazi’s de gruwelijkste medische experimenten uitvoerden. In de ietwat lugubere co-op mode is het de nazi’s gelukt om een leger te vormen van nietsontziende en haast onverslaanbare moordmachines in de vorm van… zombies! De levende doden bewaken een ingesneeuwd dorp in Beieren waar geroofde kunstschatten van onschatbare waarde liggen opgeslagen. Aan jullie de taak om dit – letterlijk, maar allerminst figuurlijk – koude kunstje te klaren.

Krijg korting en bonus content via de Season Pass

Beleef het volledige strijdtoneel met de Season Pass van Call of Duty: WWII. Vervolg de epische reis met 4 DLC-packs in 2018 en krijg de beschikking over nieuwe en iconische Multiplayermaps, nieuwe hoofdstukken van Nazi Zombies en gloednieuwe War-missies. Inclusief de bonusmap ‘Carentan‘, die direct speelbaar is vanaf launch. Via de Season Pass krijg je korting op content. Je kunt de content downloaden in de game of via PlayStation®Store met je online tegoed wanneer deze beschikbaar is.

Call of Duty: WWII reserveren

Call of Duty: WWII komt op 3 november 2017 uit op PS4, Windows en Xbox One. Jeuken jouw vingers al? Reserveer dan alvast een exemplaar en profiteer van de pre-order bonus, want dit krijg je gratis erbij:

1. COD WWII: Nazi Zombies Weapon Camo (ook alle huidige pre-orders ontvangen deze bonus) exclusief bij bol.com;
  2. Het Divisions Pack: met vijf Premium Gear Sets, die zijn gebaseerd op de vijf Divisions in Call of Duty: WWII. Ook alle huidige pre-orders ontvangen dit pack, exclusief bij bol.com;
  3. De Multiplayer Upgrade: inclusief een Weapon Unlock Token en vier uur lang 2XP in Multiplayer mode.