Ontdek het speelgoed van My Little Pony De Film. Nu in de bioscoop!

Gesponsord bericht | | Geschatte leestijd: 4 minuten

Yay! Fans kunnen nú naar My Little Pony: de Film! In deze film moet Twilight Sparkle samen met haar allerbeste vriendjes Equestria redden. Wat volgt is een spannend verhaal, vol nieuwe avonturen. In dit blog lees je alles over de film en laten we het speelgoed aan je zien waarmee je kind scènes zelf kan naspelen. We geven ook bioscoopkaartjes weg!

Vriendschap is betoverend

Twilight Sparkle heeft een perfect leven vol magie en vriendschap – wat kan er misgaan? Maar dan pakken donkere wolken zich samen boven het magische Equestria. Oh jee: de toekomst van Equestria staat op het spel! Storm King valt het kasteel van Canterlot binnen en dreigt de magie van de pony’s te stelen. In My Little Pony: de Film beginnen de pony’s een onvergetelijk avontuur, samen met heel veel nieuwe vrienden. Het wordt een spannende reis, die hen voor het eerst buiten de muren van hun bekende wereld brengt. Op zoek naar hulp om Equestria te redden, komen de pony’s in aanraking met magische bergen, onderzeese werelden en zelfs een vliegend piratenschip. Dan kunnen de pony’s dus wel wat goede vrienden gebruiken! Maar… is het genoeg om Equestria te redden?

Bekijk alles van My Little Pony

Je kindje speelt alle scènes uit de film na

Met het My Little Pony speelgoed en allerlei te gekke andere filmproducten die je bij ons vindt, spelen My Little Pony fans al hun favoriete scènes uit de nieuwe film na. Laat ze zélf op bezoek gaan in Seaquestria samen met hun My Little Pony vriendinnen en zorg dat ze Equestria redden. Want samen sta je sterk, toch? Wij laten hier alvast het mooiste speelgoed aan je zien.

Beleef onderwateravonturen met Pinkie Pie

Laat jouw kind de onderwaterwereld van My Little Pony ontdekken! Het Pinkie Pie zeepaardje heeft een fabelachtige en zeemeerminachtige staart en beleeft heel veel avonturen in de My Little Pony: De Film Seashell Lagoon Speelset. De deurtjes kunnen open en zo ontdekt ze telkens een ander kamertje om in te spelen. Activeer de lichtjes door op de parelknop te drukken en voeg water toe om bellen in het voorraam naar boven te laten bubbelen! Laat Pinkie Pie lekker schommelen in de hangmat of in haar leunstoel. Als Pinkie Pie uitgerust is, kan ze aan haar schelpvormige kaptafel zitten en mooi gemaakt worden met leuke accessoires!

Je eigen Kasteel Canterlot en Seaquestria

Haal nu alle avonturen uit My Little Pony: de Film naar de slaapkamer van je kindje, samen met Queen Novo, Spike de kogelvis en het Kasteel Canterlot en Seaquestria 2-werelden-in-1 speelset. Zet de figuren op de glijbaan en laat ze afdalen naar het koninkrijk Seaquestria! Of zet ze op de dansvloer en draai de toren: wow, het lijkt alsof ze heerlijk aan het swingen zijn. En heeft je kindje een schat om te verbergen? Door op de knop te drukken kan ze de schatkist en de kaarsenkroon openen en zijn alle schatten veilig. En met meer dan 30 accessoires raakt ze nooit uitgespeeld.

Image_slider_NEW
Je krijgt wel 32 accessoires bij de speelset.
Image_slider_3
Queen Novo en Spike de kogelvis zijn er ook bij!

Pinkie Pie kan zwemmen!

Houdt jouw kindje ook zo van zwemmen? En zou ze willen dat ze een zeemeerminnenstaart had? Speel dan met My Little Pony: de Film Zwemmende Pinkie Pie en ga, net als in de film, onderwater in het land Seaquestria. Ze kan de mooie Pinkie Pie in het water leggen en haar zelf laten zwemmen! Zo mooi: als ze onder water is, glinstert en licht haar zeemeermin-achtige staart op. Nadat de Zwemmende Pink Pie in het water heeft gespeeld, kunnen haar haren gekamd worden met de inbegrepen kam.

Bekijk al het speelgoed van My Little Pony

Maak haar My Little Pony verzameling compleet

Wist je dat er naast al dit leuke speelgoed ook heel veel andere mooie My Little Pony producten bij ons te koop zijn? Zoals kleding, bordjes om van te eten of zelfs een rugzak, zodat ze altijd haar favoriete My Little Pony’s overal mee naartoe kan nemen!

+
+
+
+
+
+
+
+
My-Little-Pony-Zwempak-roze-maat-140
My Little Pony
€ 17,90
My Little Pony Heart - Mok
My Little Pony
€ 9,99
My Little Pony Rugzak - Fuchsia
My Little Pony
€ 13,90
My Little Pony Omnibus
Big Balloon
€ 9,95

Win twee bioscoopkaartjes voor My Little Pony: de Film

Wil jij samen met je kind naar My Little Pony: de Film? Ja toch? Wij geven vijf keer twee kaartjes weg, dus jij kunt erbij zijn! Doe snel mee aan deze winactie, want meedoen is heel simpel. Stuur een foto van je kindje met zijn of haar beste vriend(in), samen met jullie adresgegevens naar weblog@bol.com, en zet in de onderwerpregel de tekst ‘Winactie My Little Pony’. Dat is alles!

Hierna is het kwestie van duimen en afwachten, want deze winactie loopt tot en met 5 november 2017. Na afloop van de winactie krijgt de winnaar bericht van ons en zijn prijs zo spoedig mogelijk toegestuurd. Alle voorwaarden die bij deze winactie horen, vind je hier.

Wat is het favoriete My Little Pony karakter uit de film van jouw kindje?