Dit is het ideale cadeau voor de feestdagen: een instant camera

Leg de feestdagen op een originele manier vast dit jaar, met een instant camera! Dit is een camera waarmee je ‘klassieke’ polaroidfoto's maakt en meteen afdrukt, met de kwaliteit van nu. We laten in dit blog het nieuwste van het nieuwste op het gebied van (digitale) instant fotografie aan je zien, namelijk de Polaroid Pop en de net uitgebrachte modellen van Kodak. En het houdt niet (P)op: we geven ook een Polaroid Pop weg!

Shake it like a Polaroid picture

Polaroid viert zijn tachtigste verjaardag met de introductie van de Polaroid Pop. Een digitale, instant camera waarmee je momenten vastlegt in het herkenbare polaroid formaat, met hedendaagse kwaliteit. Een perfecte mix tussen nostalgie en moderne techniek dus. Je print foto’s meteen vanaf de camera, en als je jouw smartphone of tablet koppelt, kun je ook foto’s vanaf deze apparaten printen. De Polaroid Pop maakt gebruik van het inktvrije ZINK-papier: de ZINK (Zero Ink) technologie activeert door warmte de kleurstofkristallen in het papier. Het resultaat is een full-color foto, zónder inktcartridges, voorzien van een beschermlaagje tegen vlekken of water. Om extra veel foto’s te bewaren kun je een geheugenkaart in de camera plaatsen (tot 128GB). Je foto is trouwens meteen klaar, dus je hoeft niet meer te zwaaien met je polaroid terwijl je wacht tot de foto verschijnt. Dat mag wel natuurlijk, als je toch nog even dat ouderwetse polaroidgevoel wil oproepen.

Bekijk de Polaroid Pop

Alle specs van de Polaroid Pop op een rij
  • Maak foto’s met een 20 megapixels CMOS Sensor;
  • Krijg hierbij hulp van de LED flitser en beeldstabilisator;
  • Bepaal je positie en navigeer door middel van het 3,9 inch touchscreen;
  • Met de microSD kaart sla je herinneringen makkelijk op (tot 128GB);
  • Je kunt zelfs filmen in Full-HD kwaliteit met de Polaroid Pop;
  • Druk af zonder toners of inktvlekken door middel van de ZINK technologie;
  • Kies je favoriete kleur: de Polaroid Pop is er in zes kleuren!

Altijd een Kodak moment met de Kodak Printomatic Instant Camera

Kodak ken je natuurlijk al: dit merk bracht ooit het eerste fotorolletje én de eerste digitale camera op de markt. En nu komt Kodak met de Kodak Printomatic Instant Camera: hoge kwaliteit digitale foto’s, direct geprint vanaf je camera. De foto’s worden binnen een minuut geprint op ZINK-papier: ook Kodak maakt dus gebruik van deze revolutionaire technologie waar geen cartridge aan te pas komt. Je hebt meteen een full-color foto in je handen, geprint op stickerpapier en van heldere, scherpe kwaliteit. Het design van de Kodak Printomatic Instant Camera is zo ontworpen dat de camera makkelijk in gebruik is en iedereen fotograaf kan zijn. Dat levert een bonte collectie aan foto’s op, klaar om gekoesterd te worden.

Bekijk de Kodak Printomatic

slider_image_Kodak_1
Op het zelfklevende ZINK-papier print de camera superscherpe foto's
slider_image_Kodak_2
De Kodak Printomatic is handzaam en makkelijk in gebruik
Text_in_Block

Wil je geen Kodak-moment missen en deze ook meteen kunnen printen vanaf een iOS of Android apparaat? Dan kies je voor de Kodak Minishot Instant Camera. Het verschil met de Kodak Printomatic is dat je deze camera via Wi-Fi verbindt met je laptop, tablet of smartphone. Eenmaal verbonden print je binnen één minuut je foto’s uit in full-color, op creditcard formaat.

Print grootse avonturen met een Kodak mini-printer

Lijkt het jou wel handig om altijd een mobiele mini printer bij je te hebben? Zo hoef je na een reis of uitje nooit meer door al je digitale foto’s te scrollen en te bepalen welke je wel of niet afdrukt. (En heel eerlijk: na een paar weken ben je het vergeten en blijven de foto’s álsnog gewoon op je smartphone staan.) Je drukt ze voortaan meteen af met de supercompacte Kodak Fotoprinter mini-2. Deze printer communiceert direct met je smartphone via Wi-Fi. En door de ingebouwde NFC-functie kun je een ‘one-touch’ verbinding tot stand brengen, waarmee je via de app – voor iOS of Android – snel foto’s vanaf verschillende bronnen selecteert en print. De Photo Printer Mini 2 print al in één minuut een full-color creditcard formaat foto. Te leuk om uit te delen na een avondje met vrienden of om vakantieherinneringen vast te leggen!

Bekijk de Kodak mini-printer

Win een Polaroid Pop!

Zie jij jezelf al foto’s schieten van je maffe oom of leuke nichtje tijdens de feestdagen? Zorg dan dat je een Polaroid Pop camera wint! Tag onder dit weblog-bericht of op de bijbehorende FB-post de vriend of vriendin met wie jij wel een selfietje zou willen maken met de Polaroid Pop en maak kans op deze hippe digitale instant camera.

Instant Camera

Deze winactie loopt tot en met 9 december 2017. Na afloop van de winactie krijgt de winnaar bericht van ons en zijn prijs zo spoedig mogelijk toegestuurd. Alle voorwaarden die bij deze winactie horen, vind je hier.

Met wie wil jij wel een selfie maken?