Leren wordt kinderspel met Ik Leer en Electro van Jumbo

Met de educatieve spellen van Jumbo leren kinderen spelenderwijs vaardigheden, voordat ze naar school gaan én tijdens hun schoolperiode. De spellen zijn vernieuwd: daarover 'leer' je alles in dit blog. Maar we houden het leuk, want we geven ook 5 spelpakketten weg. Vergeet dus niet mee te doen aan de winactie!

Ik Leer en Electro: vernieuwd en met korting

Al jarenlang zorgt Jumbo ervoor dat leren leuk wordt. Met de educatieve spellen van Jumbo is oefenen met schrijven, rekenen, lezen of andere dingen geen ‘moetje’ maar net zo leuk als spelen. Dat maakt het leven voor jou als ouder makkelijker, want met de spellen leer je samen met je kind nieuwe dingen. En goed nieuws: Jumbo heeft de spellen vernieuwd in overleg met leraren. Alle spellen uit de Electro serie en Ik Leer serie sluiten nu nóg beter aan op het lesprogramma (er zijn al spellen voor kinderen vanaf 2 jaar!). Tot en met 19 september krijg je 25% korting op een deel van de educatieve spellen van Jumbo.

Bekijk alle afgeprijsde spellen

Educatieve spellen van Jumbo

Electro Nijntje: exclusief bij ons verkrijgbaar

De Electro spellen van Jumbo zijn een combinatie van slimme elektronica en educatieve thema’s zoals kleuren, structuren en vormen. Je kleintje beantwoordt vragen door de pen op het juiste antwoord te houden. Is het antwoord goed? Dan maakt de pen een geluid en brandt het lichtje. Naast leuke thema’s zoals Ontdek de Dieren, of Basisschool groep 1 & 2, is er nu ook Electro Nijntje. Speciaal voor kleintjes die geen genoeg kunnen krijgen van dit kleine konijntje. Electro Nijntje is exclusief bij ons verkrijgbaar.

Bekijk alle Electro spellen

Ik Leer: schrijven, rekenen en nog veel meer

Een spannend moment: je kleintje gaat voor het eerst naar school. Straks leert je studiebol opeens serieuze dingen als tellen, lezen en schrijven. Hoe zorg je ervoor dat dit ook leuk blijft? Met de Ik Leer-spellen van Jumbo bijvoorbeeld. Al deze spellen zijn ontwikkeld in samenwerking met professionals en sluiten aan bij de belevingswereld van jouw kind. Bereid je kleintje voor op de ‘grote school’ met Ik Leer Op Weg Naar Groep 1: meer dan 20 spelletjes om kennis te maken met cijfers, kleuren, vormen en letters. En gaat jouw kind volgend jaar naar groep 3? Ook dat is een hele stap. Met het spel Ik Leer Op Weg Naar Groep 3 kan hij of zij alvast 20 leerzame spelletjes ontdekken én kunnen jullie samen het familiespel spelen. Vaardigheden zoals als schrijven en rekenen worden super leuk om te oefenen met de koffertjes uit de Ik Leer-serie – je zou bijna zelf weer terug naar school willen.

Bekijk alle Ik Leer spellen

Educatieve spellen van Jumbo

Welke items van Ik Leer en Electro zijn favoriet bij jouw kids?